Kraj

Ariel Color & Style w ujęciu dynamicznym

"Zachowaj piękno kolorów" - pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter &...

“Zachowaj piękno kolorów” – pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter & Gamble. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela, który zadba o to, by kolory pranych w nim ubrań wciąż wyglądały jak nowe.

Sceneria spotu odbiega od standardowych spotów w kategorii proszków do prania, w których widzimy kobiety zmagające się z brudnymi ubraniami w łazience – film jest bardzo dynamiczny, pokazuje ludzi “zdejmujących” z siebie szarą powłokę ubrania, by pokazać kryjące się pod spodem żywe kolory.

Film reklamowy emitowany będzie na antenie stacji ogólnopolskich oraz tematycznych. Za adaptację spotu (autorstwa Saatchi & Saatchi) odpowiada polskie Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. (AMS)