Kraj

Intensywny rebranding Earl Grey

Tetley Polska ruszyło z akcją rebrandingu herbaty Earl Grey. Jest to kolejny produkt, który będzie rozwijany w ramach nowego pozycjonowania...

Tetley Polska ruszyło z akcją rebrandingu herbaty Earl Grey. Jest to kolejny produkt, który będzie rozwijany w ramach nowego pozycjonowania marki Tetley, które ma bazować na intensywności smaku i aromatu.

Dotychczasową nazwę Earl Grey Strong zastąpi Earl Grey Intensive. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzono także nowe opakowania. Ich kreację przygotowała agencja Siebert Head. Na razie nie ma planów odnośnie do działań reklamowych dla tego brandu. Obecnie firma skupia się na promocji czarnej herbaty Tetley Intensive.

– Chcemy poprawić udziały marki Tetley w segmentach herbat czarnych oraz Earl Grey, które są kluczowe dla brandu – mówi Michał Cichocki, dyrektor marketingu Tetley.

Herbaty Earl Grey pozycjonowane są na podobnej półce cenowej co np. Lipton. Według danych marketera udziały wartościowe marki w tym segmencie wynoszą ok. 15 proc. Spółka nie podała udziałów marki w segmencie herbat czarnych. (JD)