M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

THE MEDIA EDGE WYGRAŁ BUDŻET OBLIGACJI SKARBU PAŃSTWA

Serwis Dzienny | 23 maja 2001, 00:00

Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych obligacji skarbu...

Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych obligacji skarbu państwa. Jego wysokość szacuje się na kwotę 42,3 mln zł. W przetargu uczestniczyły także: Star Media, Starcom, MindShare, Optimedia i MediaGruppa. "Spodobała się nam opracowana przez The Media Edge strategia dotarcia do grupy docelowej oraz trafna naszym zdaniem jej segmentacja. Poza tym firma ta dysponuje interesującym oprogramowaniem służącym analizie kampanii reklamowych prowadzonych w telewizji" - twierdzi Elżbieta Zabiełło-Adamczyk, kierownik biura marketingu Centralnego Domu Maklerskiego Pekao, który w imieniu Ministerstwa Finansów organizował przetarg. The Media Edge będzie obsługiwało wygrany budżet do końca 2002 roku. Do tej pory kampanie reklamowe obligacji fiskusa również były obsługiwane przez ten dom mediowy. CDM Pekao rozstrzygnął wcześniej przetarg na budżet produkcyjno-kreatywny, wart 5,3 mln zł, który wygrała agencja reklamowa Gruppa 66. Przetarg dotyczący świadczenia usług public relations (budżet o wysokości 0,65 mln zł) zostanie zakończony, najprawdopodobniej, w czerwcu br. Biorą w nim udział trzy firmy: Partner of Promotion, Profile i Business Partner. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,