M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GRAVIS PR ZOSTAŁ PARTNEREM BURSON-MARSTELLER W POLSCE

Serwis Dzienny | 23 maja 2001, 00:00

Partnerem sieci Burson-Marsteller (BM) w Polsce, po zamknięciu jej warszawskiego biura, została agencja Gravis Public Relations. Spółka powstała w marcu...

Partnerem sieci Burson-Marsteller (BM) w Polsce, po zamknięciu jej warszawskiego biura, została agencja Gravis Public Relations. Spółka powstała w marcu br. jako dział PR agencji Impiric, należącej do sieci agencji reklamowych Young & Rubicam (sieć jest własnością grupy WPP, do którego należy także Burson-Marsteller). Gravis PR utworzyła trójka byłych konsultantów BM - Marek Kosycarz, Andrzej Godewski i Katarzyna Anyżewska-Sak. Wśród klientów Gravis PR są Philip Morris Polska SA (obsługa komunikacji PR wewnątrz firmy oraz programu dla restauratorów, zachęcającego do poprawy jakości powietrza w restauracjach) i Telekomunikacja Polska SA (obsługa projektu o nazwie "Równoważenie taryf" i nowej platformy handlu elektronicznego o nazwie Marketplanet). Gravis PR startował także w przetargu organizowanym przez Unilevera, na obsługę budżetu margaryn. Jednak kontrakt ten nie został sfinalizowany z uwagi na to, że Unilever wycofał się z niego. Partnerstwo z BM oznacza dla Gravis PR dodatkowe zlecenia. "Nasz dział jest punktem kontaktowym dla działań BM w naszym kraju" - mówi Andrzej Godewski, reprezentujący Gravis PR. Współpraca ta zaowocowała już pierwszym projektem zleconym przez kopenhaski oddział BM, który dotyczy obsługi platformy elektronicznej utworzonej przez Koalicję Producentów i Użytkowników Papieru. Zakres działań Gravis PR obejmuje: tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, budowanie wizerunku marki, rozwijanie kontaktów typu business to business oraz szkolenia z udzielania informacji. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,