M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BANK ZACHODNI i WBK WYBRAŁY AGENCJĘ REKLAMOWĄ

Serwis Dzienny | 23 maja 2001, 00:00

Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i...

Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i WBK), powierzyły swój budżet reklamowy (informacje o jego wysokości nie została ujawniona) poznańskiej agencji Just Polska. Agencja Just Polska została wyłoniona w przetargu ogłoszonym w kwietniu br., w którym uczestniczyły ponadto agencje: GP&D, NoS/BBDO, Czajkowski & Brajdi‹, JWT/Parintex oraz Lowe Lintas GGK. Dotychczas WBK współpracował z agencją GP&D, natomiast Bank Zachodni z agencją Lowe Lintas GGK. W najbliższym czasie Just Polska przeprowadzi dwie kampanie produktowe dla banku: kart kredytowych oraz Konta 24. Kampanie będą prowadzone w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ich finał zaplanowano na koniec czerwca br. Przewidziane są również działania BTL-owe. Media na potrzeby obu kampanii zaplanuje i kupi dom mediowy Media Concept, który jest powiązany własnościowo z agencją Just Polska. Agencja ta przygotowała ostatnio także kampanię programu WBK AIB TFI pod nazwą "Pewny start dziecka". Kampania tego produktu (prasowa i BTL-owa), który jest rodzajem funduszu posagowego, ruszyła 7 maja br., a potrwa do końca czerwca br. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,