M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"GAZETA WYBORCZA" I "WPROST" NAJCHĘTNIEJ CZYTANE PRZEZ MENEDŻERÓW

Serwis Dzienny | 23 maja 2001, 00:00

Z drugiej edycji badania czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej o nazwie PRO wynika, że najchętniej czytanym dziennikiem jest "Gazeta Wyborcza",...

Z drugiej edycji badania czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej o nazwie PRO wynika, że najchętniej czytanym dziennikiem jest "Gazeta Wyborcza", zaś tygodnikiem "Wprost". Wśród gazet codziennych w kwietniu 2001 roku obok "Gazety Wyborczej" - 65,4 proc. wskazań, uplasowały się "Rzeczpospolita" - 59,12 proc., oraz "Gazeta Prawna" - 20,74 proc. Natomiast pierwszą trójkę tygodników najchętniej czytanych w tej grupie osób tworzą: "Wprost" - 40,69 proc., "Polityka" - 39,58 proc., oraz "Prawo Przedsiębiorcy" - 13,35 proc. Warto dodać, że po raz pierwszy w tegorocznej edycji PRO pojawiły się pytania dotyczące popularności Internetu wśród menedżerów. Pytano o odwiedzane strony internetowe, częstotliwość ich odwiedzania, ocenę stron, a także o czas, miejsce i sposób korzystania z Internetu. Okazało się, że menedżerowie w kwietniu br. najchętniej odwiedzali strony: Onetu - 28,7 proc., Wirtualnej Polski - 24,7 proc., oraz Panoramy Firm - 10,9 proc. Badanie ma charakter ciągły. Pierwsza jego edycja odbyła się rok temu. Sponsorem analiz jest dziennik "Rzeczpospolita", a ich realizacji podjął się instytut badawczy SMG/KRC Poland. W pierwszej i w drugiej edycji przebadano ponad 2 tysiące losowo wybranych menedżerów. Pytano o to, jakie czytają dzienniki ogólnopolskie, tygodniki i miesięczniki opinii. Tegoroczną edycję wzbogacono o miesięczniki wnętrzarskie i komputerowe. Pierwsze z nich zajęły czołowe pozycje w swoim rankingu. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,