Kraj

Hoop w ramach samplingu rozda w weekend 60 tys. butelek Arctica

Hoop Polska, producent wody Arctic, od końca czerwca prowadzi kampanię promocyjną 
w 52 kinach Cinema City i Helios w największych...

Hoop Polska, producent wody Arctic, od końca czerwca prowadzi kampanię promocyjną 
w 52 kinach Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Kampania będzie trwała 10 tygodni, spoty Arctica będą wyświetlane przy 
13 filmach o tematyce kobiecej. W ślad za kampanią dziś rozpocznie się sampling wody Arctic. W ciągu najbliższego weekendu rozdanych zostanie 60 tys. butelek 
w 13 kinach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, we Wrocławiu, w Poznaniu, Katowicach, Trójmieście, Toruniu, Lublinie, Olsztynie, Bielsku-Białej, Bydgoszczy oraz Zielonej Górze. Poza tym w ramach kampanii na lustrach w damskich toaletach kin pojawią się wlepki z hasłem “Mam jeszcze czas na M jak Mydlana Opera” nawiązującym do hasła spotu emitowanego w kinach – “Mam jeszcze czas”. 


Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a sampling – New Age Media.

Przypomnijmy, że w kwietniu br. odświeżona marka Arctic ruszyła z kampanią w telewizji. Manifest marki – “Masz jeszcze czas…” – ma przemawiać do młodych niezależnych kobiet. (AMS)