Kraj

DDB prawdopodobnie będzie odpowiadać za kampanię ATL relaunchu Grolscha

Agencja DDB prawdopodobnie będzie odpowiadać za kampanię ATL relaunchu Grolscha - dowiedzieliśmy się z wiarygodnego źródła. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili...

Agencja DDB prawdopodobnie będzie odpowiadać za kampanię ATL relaunchu Grolscha – dowiedzieliśmy się z wiarygodnego źródła. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili tej informacji. Również właściciel marki – Kompania Piwowarska – odmawia jakichkolwiek komentarzy na temat Grolscha.

Jeśli chodzi o kampanię telewizyjną piwa, to prawdopodobnie będzie to adaptacja. Za działania BTL będzie odpowiadać agencja GPD.

Launch Grolscha ma się odbyć jesienią, prawdopodobnie w listopadzie. Kompania Piwowarska przejęła dystrybucję tego brandu w Polsce od firmy CEDC po globalnej transakcji zakupu firmy Grolsch przez SABMiller, właściciela Kompanii Piwowarskiej.

Grolsch to holenderska marka premium. W przeszłości piwo to było liderem segmentu międzynarodowego w Polsce. Grolsch pojawił się na naszym rynku już w 1991 r. i był produkowany przez ówczesnego potentata – firmę Elbrewery. Marka miała silne wsparcie reklamowe i ok. 2000 r. notowała ok. 100 tys. hektolitrów sprzedaży rocznie. Po wchłonięciu Elbrewery przez Heinekena i połączeniu spółki z Browarami Żywiec Grolsch przeszedł do portfolio firmy Brok, która na licencji produkowała tę markę w kraju. Od 2003 r. Grolsch był dystrybuowany przez CEDC. (TW)