M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PROCTER & GAMBLE KUPUJE MARKĘ CLAIROL

Serwis Dzienny | 23 maja 2001, 00:00

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie, dotychczas największe, jakiego dokonał P&G, pozwoli koncernowi wejść na rynek farb do włosów. Przedstawiciele firmy twierdzą, że przejęcie pozwoli na poprawienie globalnych wyników sprzedaży marki Clairol, której tylko 25 proc. pochodzi spoza rynku USA. Budżety reklamowe produktów marki Clairol obsługiwane są przez agencję FCB Worldwide oraz należącą do Bcom3 agencję Kaplan Thaler Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,