M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC stosuje "site freezing" w kampanii Horteksu

Serwis Dzienny | 15 lipca 2009, 06:45

Wystartowała internetowa akcja reklamowa Horteksu wspierająca kampanię telewizyjną soków Hortex Fresz (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 9 lipca...

Wystartowała internetowa akcja reklamowa Horteksu wspierająca kampanię telewizyjną soków Hortex Fresz (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 9 lipca br.). Obejmuje: portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej liczby użytkowników. Centrum komunikacyjnym kampanii jest strona internetowa www.orzezwienie.pl. Jej szata graficzna zmienia się w zależności od pory dnia. Na stronie uruchomiono konkurs, w którym wybrany zostanie najlepszy sposób na zaskakujące orzeźwienie. W serwisie dostępna jest też specjalna gra wykorzystująca wizerunki bohaterów spotu telewizyjnego.

Według twórców kampanii jej unikatowym elementem jest zastosowana po raz pierwszy w Polsce możliwość wykorzystania mikrofonu podłączonego do komputera - użytkownik, dmuchając w mikrofon, może zamrozić bądź odmrozić stronę.

Za strategię i zakup mediów odpowiada MEC Interaction, komórka interaktywna domu mediowego Mediaedge:cia. Strona internetowa powstała przy współpracy MEC z agencją kreatywną Unia Interactive, strategicznym partnerem MEC w tym obszarze. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , ,