M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w zarządzie, działach SEO i sprzedaży bezpośredniej w ClickAd

Serwis Dzienny | 15 lipca 2009, 06:45

Maciej Sobierajski i Maciej Krajewski, współzałożyciele firmy marketingu internetowego ClickAd, po dziewięciu latach zrezygnowali z pełnienia funkcji w zarządzie. Do...

Maciej Sobierajski i Maciej Krajewski, współzałożyciele firmy marketingu internetowego ClickAd, po dziewięciu latach zrezygnowali z pełnienia funkcji w zarządzie. Do rady nadzorczej spółki dołączyli Aleksander Wilewski, współzałożyciel ClickAd, i Magnus Wiberg. Nowy zarząd pracuje nad nową strategią spółki, która zostanie ogłoszona pod koniec lipca br.

Firma wzmocniła też dział pozycjonowania stron internetowych. Do działu SEO dołączyli programista Mateusz Kamola, a Małgorzata Kosacka awansowała na stanowisko link building specialist. Mateusz Kamola odpowiada za audyt i implementację zmian w serwisach klientów oraz zarządzanie treścią w nowych serwisach WWW spółki. Małgorzata Kosacka zajmie się opracowywaniem strategii działań link building w projektach SEO. Kamola i Kosacka będą raportować bezpośrednio do szefa działu - SEO project managera Adama Wencława.

Firma wzmocniła ponadto dział sprzedaży bezpośredniej, do którego dołączyli new business managerowie Magdalena Korytkowska i Dorota Minota. Zajmą się pozyskiwaniem i obsługą klientów bezpośrednich firmy. Magdalena Korytkowska ostatnio była key account managerem w warszawskim Radiu Kolor, a Dorota Minota key account managerem w Agorze SA, gdzie zajmowała się sprzedażą produktów, pozyskiwaniem klientów i analizą rynku rekrutacyjnego. Korytkowska i Minota będą raportować bezpośrednio do Anny Jagłowskiej, dyrektor działu sprzedaży ClickAd.

ClickAd istnieje od ponad dziewięciu lat. Obecnie w skład grupy ClickAd wchodzą trzy wyspecjalizowane spółki: ClickAd, Direct Traffic i AdLeader. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,