Kraj

Sport & Business Foundation współpracuje z European Sponsorship Association

Agencja Sport & Business Foundation (SBF) zacieśnia współpracę z European Sponsorship Association (ESA), europejskim stowarzyszeniem sponsoringu. Przy wsparciu zagranicznego partnera...

Agencja Sport & Business Foundation (SBF) zacieśnia współpracę z European Sponsorship Association (ESA), europejskim stowarzyszeniem sponsoringu. Przy wsparciu zagranicznego partnera SBF, organizator cyklicznego branżowego eventu Dni Marketingu Sportowego, będzie wydawać e-magazyn poświęcony zagadnieniom sponsoringu w obszarze sportu oraz publikować materiały komentujące bieżące wydarzenia w dziedzinie sponsoringu. SBF będzie także reprezentować European Sponsorship Association w komunikacji i promocji międzynarodowych projektów kierowanych do branży.

ESA zrzesza blisko 250 firm, organizacji sportowych oraz agencji marketingowych związanych z branżą sponsoringu w Europie. Organizacja przyznaje coroczne Europejskie Nagrody Sponsoringu, które honorują najlepsze projekty sponsoringowe w sektorze sportu, kultury, rozrywki i mediów. W ocenie ESA globalny rynek sponsoringu wart jest obecnie 12 mld dol. (PM)