Przetargi

Maxus wygrał przetarg Oshee

Maxus zdobył budżet mediowy Oshee Polska, producenta napojów izotonicznych Oshee. Wkrótce ruszy kampania reklamowa tego klienta zaplanowana na kilka tygodni....

Maxus zdobył budżet mediowy Oshee Polska, producenta napojów izotonicznych Oshee. Wkrótce ruszy kampania reklamowa tego klienta zaplanowana na kilka tygodni. Nie wiadomo, jakie jeszcze domy mediowe brały udział w przetargu na obsługę Oshee.

O wprowadzaniu Oshee na polski rynek informowaliśmy już w DS “MMP” z 8 maja br. Przy opracowaniu strategii launchu marketer współpracował z NeumannBrown, agencją specjalizującą się we wprowadzaniu produktów na rynek FMCG. Strategię marketingu internetowego realizuje agencja Benhauer.

Produkty marki Oshee dostępne są m.in. na stacjach benzynowych, w handlu nowoczesnym, klubach fitness. Oshee sprzedawany jest w trzech smakach. Napój skierowany jest do aktywnych mieszkańców miast. Jako głównego konkurenta Oshee wskazuje Powerade (Coca-Cola). (JN)