Kraj

Tribal DDB autorem projektu Zimnydran.pl dla Henkla

Henkel wystartował z projektem wspierającym w internecie promocję nowego produktu w ofercie - proszku Persil Cold Active. Interaktywna zabawa w...

Henkel wystartował z projektem wspierającym w internecie promocję nowego produktu w ofercie – proszku Persil Cold Active. Interaktywna zabawa w serwisie Zimnydran.pl przygotowana przez Tribal DDB jest częścią kampanii “Zimno zwycięża”. Za działanie kreatywne w obszarze ATL i BTL odpowiada agencja reklamowa DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Zimnydran.pl to serwis ilustrujący przygody Zimnego Drania, który przemierza miasteczko Zimna Woda, walcząc po drodze o jak najlepszy czas i czystość swojego stroju przez usuwanie zabrudzeń, na które jest narażony. – Klient podszedł z dużym dystansem do promocji produktów kojarzonych przez większość z nas z superpoważną tematyką “inteligentnych” molekuł czy jeszcze bielszej bieli. Przyjmując konwencję gry internetowej, chcemy pokazać, że unikatowa na rynku korzyść usuwania plam w zimnej wodzie może być jeszcze bardziej ciekawa i efektowna z perspektywy właśnie Zimnej Wody – mówi Maciej Maciejewski, quality & business development director Tribal DDB.

Gra będzie dostępna dla użytkowników przez najbliższe dwa miesiące. (JP)