Przetargi

Toolbox ma czterech nowych klientów

Agencja public relations Toolbox pozyskała czterech nowych klientów. B'iota Laboratories oraz Japan Tobacco International to efekt wygranych przetargów, w których...

Agencja public relations Toolbox pozyskała czterech nowych klientów. B’iota Laboratories oraz Japan Tobacco International to efekt wygranych przetargów, w których konkurowały po trzy agencje. Dla firmy B’iota Laboratories agencja prowadzi działania związane z wprowadzeniem na polski rynek jednego z produktów firmy, dla drugiego – prowadzeniem relacji z mediami.

Do grona klientów agencji dołączyły też spółka Pharmena, producent dermokosmetyków, oraz portal FajneWesele.pl.

Aktualnie agencja na zlecenie producenta i filantropa Sigmunda A. Rolata z North American Council zajmie się nagłośnieniem benefisowego koncertu skrzypka Joshuy Bella w Polsce, z którego dochód przeznaczony zostanie na sfinansowanie wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich. (BG)