Zagranica

Agencja wspierająca Obamę teraz zajmie się US World Cup

Blue State Digital, agencja odpowiedzialna za interaktywną część kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, zajmie się obecnie projektem wspierającym kandydaturę Stanów Zjednoczonych...

Blue State Digital, agencja odpowiedzialna za interaktywną część kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, zajmie się obecnie projektem wspierającym kandydaturę Stanów Zjednoczonych jako gospodarza mistrzostw świata w piłce nożnej w 2018 lub 2022 r. Agencja przygotowała już stronę internetową, logo oraz hasło “The Game is in US”. Działania interaktywne koncentrują się obecnie na pozyskaniu jak największej liczby osób, które podpiszą petycję online wspierającą USA jako miejsce turnieju. Portal ma być też miejscem interakcji między zwolennikami organizacji mistrzostw oraz wsparciem dla organizacji imprez promocyjnych i innych działań podejmowanych na rzecz tej idei.

W ubiegłym roku Blue State Digital stworzyło dla kandydującego na fotel prezydenta USA Baracka Obamy stronę, dzięki której blisko 3 mln internautów wpłaciło na konto jego kampanii wyborczej ponad 500 mln dol. (“BrandRepublic”)