Kraj

Pole jedwabnych maków Kenzo po raz pierwszy zakwitnie w Polsce

Firma Diparlux, dystrybutor kosmetyków, przeprowadzi w Warszawie specjalną akcję promocyjną marki Kenzo. W ramach projektu 11 i 12 września na...

Firma Diparlux, dystrybutor kosmetyków, przeprowadzi w Warszawie specjalną akcję promocyjną marki Kenzo. W ramach projektu 11 i 12 września na stołecznym placu Zamkowym “zakwitnie” dywan jedwabnych maków. Kwiaty są symbolem marki Kenzo. Jak przekazała Eliza Zagańczyk, brand manager marki Kenzo w Diparluksie, akcja ma charakter wizerunkowy i w Polsce zostanie przeprowadzona po raz pierwszy. Przy jej realizacji Diparlux współpracuje z agencją Studio1. Autorem plakatu promującego event jest Piotr Ciupiński.

Pola maków zakwitły już w Singapurze, Hongkongu, Mediolanie, Wiedniu, Londynie, Buenos Aires, Meksyku, Moskwie i Lyonie. Po raz pierwszy akcja została zorganizowana dziewięć lat temu.

Pierwszego dnia będzie można obejrzeć dywan maków. Kolejnego dnia organizatorzy rozdadzą 150 tys. kwiatów. Firma nie podaje, jaki jest koszt akcji. (JD, MF)