Przetargi

12 mln zł na przyszłoroczną kampanię woj. śląskiego; wystartował przetarg reklamowy, wkrótce mediowy

Władze woj. śląskiego rozpoczęły przetarg na zaplanowanie i realizację trzech przyszłorocznych kampanii reklamowych promujących ten region. Łączny budżet zaplanowanych działań...

Władze woj. śląskiego rozpoczęły przetarg na zaplanowanie i realizację trzech przyszłorocznych kampanii reklamowych promujących ten region. Łączny budżet zaplanowanych działań wynosi ok. 12 mln zł.

Pierwsza kampania prowadzona będzie poza granicami Polski. Ma ona na celu promocję atrakcyjności turystycznej woj. śląskiego w oparciu o wybrane produkty turystyczne. Działania te zostaną przeprowadzone między marcem a majem przyszłego roku. Druga kampania promująca woj. śląskie, obejmująca zasięgiem całą Polskę, ma być realizowana między kwietniem a czerwcem przyszłego roku.

Trzecia z kampanii realizowana będzie na terenie regionu. Jej celem będzie z kolei promocja Szlaku Zabytków Techniki na terenie woj. śląskiego. Działania zaplanowano na okres od maja do lipca 2010 r.

Każda z kampanii ma trwać przynajmniej 4 tygodnie. Działania obejmować będą: marketing bezpośredni, PR oraz reklamę ATL (prasa, radio, TV, outdoor, internet). Przetarg prowadzony jest w formie dialogu konkurencyjnego. Dotyczy wyłącznie opracowania linii kreacyjnej oraz produkcji reklam. Nie obejmuje planowania i zakupu mediów. Przegląd mediowy zostanie przeprowadzony w późniejszym terminie.

Budżet reklamowy woj. śląskiego wynosi ok. 3,9 mln zł, zaś mediowy – 8,1 mln zł.

Konkurs trwa do 15 września br. Warunkiem udziału w nim jest wpłata wadium w wysokości 25 tys. zł (dla każdej z kampanii). (BG)