Kraj

KRAKOWSKI FESTIWAL REKLAMOWY I KREATURA RAZEM

Dziś wieczorem w warszawskim PKiN, gdzie zostaną wręczone nagrody konkursu Media Trend, pojawi się także oficjalna informacja o Krakowskim Festiwalu...

Dziś wieczorem w warszawskim PKiN, gdzie zostaną wręczone nagrody konkursu Media Trend, pojawi się także oficjalna informacja o Krakowskim Festiwalu Reklamowym zaplanowanym na luty 2001 r. Zwieńczeniem Festiwalu będzie rozdanie nagród siódmej edycji konkursu reklamy Kreatura w teatrze im. Słowackiego. Trzydniowy Krakowski Festiwal Reklamowy jest wspólnym przedsięwzięciem Eskadry i magazynu “Media i Marketing Polska” (wydawca VFP Communications), przypieczętowanym podpisaną w ub. tygodniu formalną umową. Zgodnie z nią Eskadra jest właścicielem Festiwalu, natomiast VFP Communications pozostaje jedynym właścicielem konkursu Kreatura i praw do jego marki. Nie zmienią się także sposób doboru i pracy jury. W skład jury wchodzą dyrektorzy kreatywni czołowych polskich agencji reklamowych. Moderatorem jury od momentu powstania konkursu jest Kehrt C. Reyher, prezes VFP Communications. Celem Festiwalu jest kreowanie pozytywnego wizerunku reklamy jako zjawiska wywierającego ogromny wpływ na rozwój społeczeństwa. W odróżnieniu od dotychczasowych imprez tego typu festiwal będzie imprezą o charakterze otwartym. W programie przewidziano, oprócz atrakcji skierowanych bezpośrednio do branży reklamowej, wiele wystaw, happeningów i pokazów przeznaczonych dla szerszej publiczności. Eskadra, która ma siedzibę w Krakowie, działa na rynku od 1995 r. Organizuje takie wydarzenia, jak Merlin: Reklama w Polsce, Medium: PR w Polsce, Mercator: Badanie Rynku w Polsce, ponadto dla Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przygotowuje Boomerang – Dni Marketingu Bezpośredniego, a wspólnie z IAA – Media Trend: Dni Mass Mediów i Reklamy ATL, Dni PR, Dni Badań Rynku i Opinii etc. W konkursie Media Trend (w tym roku odbywa się druga edycja) oceniane i nagradzane są innowacje programowe i marketingowe na rynku mass mediów.