Kraj

SMR poszerza kurs event managementu o analizę grup celowych

Szkoła Mistrzów Reklamy działająca przy Akademii Leona Koźmińskiego wprowadza zmiany w kursie z zakresu event managementu. - Wprowadzimy w tym...

Szkoła Mistrzów Reklamy działająca przy Akademii Leona Koźmińskiego wprowadza zmiany w kursie z zakresu event managementu. – Wprowadzimy w tym roku nowy segment dotyczący analizy marketingowej, definiowania grup docelowych i doboru rodzaju komunikacji przede wszystkim w zakresie nowoczesnych metod interakcji – mówi Dariusz Matuszewski, prowadzący zajęcia, na co dzień związany z firmą marketing services Momentum jako event marketing & sponsorship director.

Druga już edycja tego kursu wystartuje w październiku br. W zajęciach biorą udział nie tylko studenci, ale też przede wszystkim osoby zajmujące się event marketingiem po stronie klienta – zarówno w komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. W tym roku w związku ze wzbogaceniem programu nauczania o nowe elementy zajęcia mają zostać wydłużone. (JP)