Kraj

Zegarki Tag Heuer debiutują z wielkim formatem w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora SA) wprowadza do swojej oferty wielkoformatowe reklamy. Pierwszym z reklamodawców, który skorzysta z tego nośnika, będzie Tag...

Portal Gazeta.pl (Agora SA) wprowadza do swojej oferty wielkoformatowe reklamy. Pierwszym z reklamodawców, który skorzysta z tego nośnika, będzie Tag Heuer, producent luksusowych zegarków. Kampania wielkoformatowa obejmie serwis “Gazety Wyborczej” – www.wyborcza.pl.

– W przypadku produktów z najwyższej półki marketerom zależy na dotarciu z przekazem wizerunkowym, a nie tylko na agresywnym przymuszaniu do kliknięcia, które często jest przypadkowe – mówi Cyprian Kostewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu WPC, przedstawiciela marki Tag Heuer w Polsce.

W ofercie grupy Gazeta.pl od września znajdą się formy: wideboard (940×300), triboard (750×300), halfpage (300×600), gigabanner (300×800), full screen śródtekst (300×250). Wszystkie są rozwijane, a wideboard i triboard występują także w opcji “push down”. Ceny reklam zostaną przedstawione w cenniku, który wejdzie w życie na początku września br. (JD)