M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Funai po raz pierwszy w historii korzysta z OOH w kampanii

Serwis Dzienny | 20 sierpnia 2009, 06:45

Polski oddział Funai Europe, producent telewizorów LCD, nagrywarek HDD, odtwarzaczy Blu-ray i DVD, prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię reklamową...

Polski oddział Funai Europe, producent telewizorów LCD, nagrywarek HDD, odtwarzaczy Blu-ray i DVD, prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Działania mają charakter wizerunkowy. Jednocześnie promują pięcioletnią gwarancję. W layoucie outdoorowym wykorzystano zdjęcie produktowe telewizora. Jak mówi Sławomir Dąbrowski, marketing manager Funai Europe, marketer chce w ten sposób zwrócić uwagę potencjalnych konsumentów na segment rynku, w którym firma funkcjonuje. Główny przekaz kampanii ma także na celu uświadomić konsumentów, że marka jest japońska.

Uzupełnieniem kampanii outdoorowej jest reklama prasowa w magazynach o tematyce audio-wideo oraz działania w internecie.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Za jej kreację na OOH, w prasie i w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions. Za planowanie i zakup mediów oraz nośników odpowiada dział marketingu polskiego oddziału Funai Europe.

Dąbrowski podaje, że kampania zostanie powtórzona późną jesienią, w okolicach listopada.

Funai pozycjonuje swoje produkty w średnim segmencie cenowym, jakościowo wyżej jednak niż Deawoo czy Grundig. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,