Kraj

Infor reorganizuje pion internetu, sieć strategicznym aktywem holdingu

Infor Biznes w związku z połączeniem "Dziennika" i Dziennik.pl reorganizuje struktury pionu internet. W ramach tej organizacji Piotr Welc objął...

Infor Biznes w związku z połączeniem “Dziennika” i Dziennik.pl reorganizuje struktury pionu internet. W ramach tej organizacji Piotr Welc objął stanowisko dyrektora pionu internet. Ostatnio był dyrektorem wydawniczym Dziennik.pl w Axel Springer Polska. Obecnie podlegać mu będą: Dziennik.pl, Forsal.pl i Gazetaprawna.pl.

Rafał Staszkiewicz, który dotychczas pełnił tę funkcję, objął nowe stanowisko dyrektora ds. inwestycji i obecnie prowadzi negocjacje odnośnie do zakupu nowych projektów internetowych. Spółka na razie nie podaje szczegółów na ten temat. Pod względem operacyjnym za zarządzanie biurem reklamy, marketingiem oraz pionem internetu odpowiada Dominik Tzimas.

Jednocześnie powołano czterech product managerów odpowiedzialnych za poszczególne aktywa internetowe. Są to Aleksander Krzempek, który zajmie się Dziennik.pl (przez ostatnie trzy lata w Springerze, również w Dziennik.pl), Bartłomiej Ciszewski – Forsal.pl (nowa osoba, ostatnio wydawca/product manager w Gazeta.pl i Money.pl), oraz Dariusz Bednarczyk – Gazetaprawna.pl (nowa osoba, poprzednio MTV i Jobs.pl). Analogiczne stanowisko objęła także Marta Klimczak, która zajmie się nowym projektem. Wydawca nie podaje szczegółów na jego temat. Klimczak już wcześniej pracowała w Infor Biznes.

W ramach pionu powstanie także dział zajmujący się rozwojem e-commerce dla Infor Biznes. Jak podkreśla Dominik Tzimas, rozwój aktywności w internecie dla holdingu Infor PL jest obecnie strategiczny. Spółka zamierza zdobyć 20. pozycję w rankingach Gemiusa w sekcji biznesowej oraz pozycję lidera jako Infor Biznes. (JD)