W działaniach public relations towarzyszących wsparciu sprzedaży nowego kosmetyku do pielęgnacji ciała Duo Bikini marki Veet wykorzystano wizerunek Magdaleny Wałęsy,...
W działaniach public relations towarzyszących wsparciu sprzedaży nowego kosmetyku do pielęgnacji ciała Duo Bikini marki Veet wykorzystano wizerunek Magdaleny Wałęsy, córki byłego prezydenta RP Lecha Wałęsy. Z jej udziałem jako ambasadora marki odbyła się pod koniec maja br. w warszawskim hotelu Sheraton prezentacja kosmetyku, którego producentem jest Reckitt Benckiser Poland SA. Zaplanowano już kolejne działania PR, w których weźmie udział Magdalena Wałęsa. Jadwiga Ford, marketing manager w Reckitt Benckiser Poland SA, nie ujawniła jednak szczegółów kontynuacji kampanii. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja PRisma Communications, należąca do Grupy McCann-Erickson. Duo Bikini otrzyma także na początku czerwca br. wsparcie medialne, ale w kampanii telewizyjnej i prasowej postać Magdaleny Wałęsy nie będzie wykorzystywana. "Veet to marka międzynarodowa, dlatego też w kampanii reklamowej, która rozpocznie się w mediach, wykorzystamy reklamy stworzone na jej potrzeby globalnie" - twierdzi Ford. Szczegóły mediaplanu nie zostały ujawnione. (AMS)
Czytaj więcej na temat: Veet, Duo Bikini, Wałęsa Magdalena, Wałęsa Lech, Ford Jadwiga, Reckitt Benckiser Poland