M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BUDŻET REKLAMOWY AVIOMARINU W AGENCJI MI POLSKA

Serwis Dzienny | 29 maja 2001, 00:00

Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Aviomarinu, leku OTC, produkowanego przez Plivę Kraków. Maria Augustynek, kierownik...

Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Aviomarinu, leku OTC, produkowanego przez Plivę Kraków. Maria Augustynek, kierownik produktu, nie zgodziła się jednak udzielić jakichkolwiek dodatkowych informacji dotyczących planowanych kampanii reklamowych i strategii marketingowych przyjętych na ten sezon dla Aviomarinu. Nieznana jest również wysokość budżetu. Poprzednio budżet tego leku obsługiwany był przez agencję reklamową Demo, która wiosną ubiegłego roku przygotowała kampanię reklamową Aviomarinu. Przebiegała ona na billboardach, w radiu oraz prasie. Wydatki na media wyniosły ok. 1 mln zł (źródło: Media Watch i Expert Monitor). Agencja Demo, która obsługuje budżet reklamowy Calperosu, leku także produkowanego przez Plivę Kraków, brała również udział w przetargu na Aviomarin. "Aviomarin jest lekiem sezonowym i według moich informacji jego kampania reklamowa miała ruszyć już w maju br. Nie wiadomo jednak, dlaczego tak się nie stało i czy w tej chwili przeprowadzenie takiej kampanii jest jeszcze uzasadnione" - powiedział Jacek Sadowski, dyrektor generalny agencji Demo. Najpoważniejszymi konkurentami dla Aviomarinu, który jest liderem w segmencie leków na chorobę lokomocyjną, są: Lokomotiv, produkowany przez Aflopę SA, i Avioplant, produkowany przez Phytopharm Klęka Polska. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,