Przetargi

Lighthouse wygrał przetarg na obsługę akcji społecznej Ikei

Lighthouse Consultants zajmie się komunikacją projektu społecznego Soft Toys, elementu Inicjatywy Społecznej IKEA. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo...

Lighthouse Consultants zajmie się komunikacją projektu społecznego Soft Toys, elementu Inicjatywy Społecznej IKEA. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz działania media relations. Została wybrana w ramach przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Współpraca zaplanowana jest do stycznia 2010 r. Za obsługę Ikei odpowiada zespół w składzie Joanna Gabrysiak-Wadowska, account director, oraz Julia Krawczuk, account executive.

Akcja Soft Toys polega na przekazaniu 1 euro od każdej sprzedanej zabawki pluszowej na rzecz projektów realizowanych przez UNICEF, głównego partnera projektu. Projekt realizowany jest w listopadzie i grudniu każdego roku.

Inicjatywa Społeczna IKEA powstała w 2003 r., a jej celem jest wspieranie programów na rzecz dzieci w krajach najbardziej potrzebujących. (JD)