M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PIERWSZE WYNIKI WSPARCIA AKCJI PAJACYK PRZEZ UNILEVERA

Serwis Dzienny | 29 maja 2001, 00:00

Po dwóch miesiącach trwania kampanii "Delma i Saga wspierają Akcję Pajacyk" ufundowano już 30 tys. obiadów dla dzieci z najbiedniejszych...

Po dwóch miesiącach trwania kampanii "Delma i Saga wspierają Akcję Pajacyk" ufundowano już 30 tys. obiadów dla dzieci z najbiedniejszych regionów naszego kraju. Jej organizatorzy - koncern Unilever (producent margaryny Delma i herbaty Saga) i Polska Akcja Humanitarna - przewidywali sfinansowanie posiłków w sumie dla 100 tys. dzieci. Dobre wyniki pierwszego etapu wskazują, że pomoc może mieć znacznie większy zasięg. Unilever przeznacza część pieniędzy pochodzących ze sprzedaży każdego opakowania margarny Delma Extra i herbaty Saga (kampania trwa od marca do grudnia br.) na wsparcie budżetu tej akcji. Jej pomysłodawcą jest Janina Ochojska. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,