Zagranica

WPP wprowadza na rynek firmę Schematic Touch

Agencja interaktywna Schematic należąca do holdingu reklamowego WPP Group wprowadza na rynek strukturę o nazwie Schematic Touch. Nowa firma ma...

Agencja interaktywna Schematic należąca do holdingu reklamowego WPP Group wprowadza na rynek strukturę o nazwie Schematic Touch. Nowa firma ma się zająć realizacją projektów z pogranicza experiential marketingu i wykorzystania mediów out-of-home.

Nowym przedsięwzięciem zarządzają Eric Mauriello, senior vice-president, i Josiah Hobson, creative director. Obaj pracowali wcześniej w firmie Operand, gdzie prowadzili projekty interaktywne dla Levi’sa, Mercedesa-Benza i Ralpha Laurena. Podczas ostatniego festiwalu reklamowego w Cannes byli współtwórcami interaktywnej “touchwall” będącej hubem informacyjnym dla uczestników imprezy. Urządzenie pokazywało i dostarczało potrzebne informacje. Było zarządzane dzięki systemowi dotykowemu. (“AdWeek”)