M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pełna oferta w Cyfrowym Polsacie bez opłat, o czym informuje kampania reklamowa

Serwis Dzienny | 25 sierpnia 2009, 06:45

Cyfrowy Polsat wprowadził nowe promocje dające możliwość korzystania przez cztery miesiące z pełnej oferty platformy bez wnoszenia opłat. Jednocześnie klient...

Cyfrowy Polsat wprowadził nowe promocje dające możliwość korzystania przez cztery miesiące z pełnej oferty platformy bez wnoszenia opłat. Jednocześnie klient przed upływem okresu promocyjnego może zdecydować o zmianie pakietu na niższy. Nowe promocje dotyczą pakietów Familijnego i Super Film.

Sprzedaż nowych usług jest wspierana dużą zasięgową kampanią ATL, która w pierwszym etapie została uruchomiona w telewizji. Spoty utrzymane w dotychczasowej konwencji rodzinności, ciepła i bliskości, promujące zarówno bogactwo oferty platformy, jak i jej poszczególne obszary tematyczne będą emitowane w: Telewizji Polsat, Polsacie 2, Polsacie Sport, TV4, TVP, TVP Info, TVN, TVN Siedem, TVN24, oraz kanałach tematycznych, np. Discovery. Nowe spoty reżyserował Mariusz Palej, a przygotowały je dom produkcyjny CineArt Production oraz studio Nextmedia w zakresie postprodukcji i animacji.

Za kreację jest odpowiedzialna agencja Rozgłośnia, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD. Jednocześnie do promocji usług operatora zostaną wykorzystane narzędzia BTL, w tym materiały POS. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,