Kraj

Thierry Henry reklamuje w Polsce Gillette Fusion Power Stealth

Procter & Gamble ruszył z pierwszymi działaniami reklamowymi najnowszej systemowej maszynki do golenia Gillette Fusion Power Stealth. W kampanii wykorzystywany...

Procter & Gamble ruszył z pierwszymi działaniami reklamowymi najnowszej systemowej maszynki do golenia Gillette Fusion Power Stealth. W kampanii wykorzystywany jest wizerunek sportowca Thierry’ego Henry’ego. Marka Fusion jest najwyżej pozycjonowanym brandem maszynek systemowych. Według danych firmy udział tego typu produktów (czyli także Gillette Mach 3) wynosi około jednej czwartej całej kategorii maszynki i ostrza. Jak podkreśla marketer, Polacy coraz chętniej sięgają po tego typu maszynki. Choć jednorazowy wydatek na nową Fusion to kwota ok. 65 zł, to jednak według wyliczeń P&G tygodniowy wydatek na golenie wynosi 4 zł. Ten element będzie mocno wykorzystywany w komunikacji w punktach sprzedaży. Obecnie P&G prowadzi kampanię spotową w wybranych kanałach tematycznych. Adaptację przygotowała agencja BBDO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. Marketer planuje także niestandardowe działania skierowane bezpośrednio do mężczyzn, jednak nie podaje na razie szczegółów na ich temat.

Gillette Fusion Power Stealth to maszynka z wbudowanym mikroprocesorem zasilanym bateriami, pięcioma ostrzami, dodatkowym trymerem, paskiem nawilżającym oraz elastycznymi listkami napinającymi. (JD)