M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kellogg's chce ograniczyć liczbę współpracujących agencji

Serwis Dzienny | 28 sierpnia 2009, 06:45

Producent płatków śniadaniowych Kellogg's zamierza ograniczyć liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych z ponad 30 do maksymalnie pięciu, sześciu. Marketer...

Producent płatków śniadaniowych Kellogg's zamierza ograniczyć liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych z ponad 30 do maksymalnie pięciu, sześciu. Marketer tłumaczy konsolidację obsługi budżetów marketingowych kryzysem gospodarczym.

Obecnie w zakresie kreacji Kellogg's współpracuje przede wszystkim z sieciami Leo Burnett i JWT. Poza tym firma jest obsługiwana przez: Euro RSCG, Starcom, Rivet, Arc, Cole & Weber i Marketing Drive.

Kellogg's jest jednym z największych reklamodawców na świecie. W rankingu sporządzonym przez "Advertising Age" zajął 29. miejsce z wydatkami w skali roku na poziomie blisko 1 mld dol. (701 mln euro). ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,