Kraj

Parfumico wprowadza męską markę Zeke; jesienią kampania autorstwa PZL

Po wkroczeniu w damski segment kosmetyków zapachowych i wiosennym wprowadzeniu marki Currara (patrz DS "MMP" z 19 maja br.) Parfumico...

Po wkroczeniu w damski segment kosmetyków zapachowych i wiosennym wprowadzeniu marki Currara (patrz DS “MMP” z 19 maja br.) Parfumico zdecydowało się na zaznaczenie swojej obecności w segmencie męskim. Do współpracy przy tworzeniu marki Zeke firma zaprosiła agencję PZL, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, nazwę, kreację opakowań oraz komunikację. Nowy brand za kilka dni zadebiutuje na polskim rynku kosmetycznym.

Poprzez skojarzenie z lotnictwem marka została osadzona w świecie prawdziwych męskich wartości. Zeke to potoczna nazwa samolotu Mitsubishi A6M – japońskiego supermyśliwca z czasów II wojny światowej. Wykreowaniem nowego zapachu zajął się Jan Fockenbrock z domu zapachowego DROM Fragrances. Autorskie kompozycje powstały na podstawie stworzonego przez Parfumico i PZL briefu zapachowego. W skład gamy produktów Zeke wchodzą: woda toaletowa, płyn po goleniu oraz antyperspirant w sprayu i antyperspirant roll-on w czterech wariantach zapachowych.

Kampania mediowa Zeke planowana jest na październik. Zakup prasy jest po stronie klienta, a planowaniem kampanii internetowej zajmuje się Mediaedge:cia. Szczegóły kampanii są jeszcze na etapie ustalania. Za działania PR odpowiedzialna jest firma ESPR. (AMS)