M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B zdobyła budżet kreatywny Bakallandu, a Two Dreaming Dogs - projekt internetowy

Serwis Dzienny | 31 sierpnia 2009, 06:45

Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na obsługę w zakresie kreacji ATL marki Bakalland z portfolio producenta bakalii, firmy Bakalland...

Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na obsługę w zakresie kreacji ATL marki Bakalland z portfolio producenta bakalii, firmy Bakalland SA (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z 15 maja br.). Agencja będzie ponadto obsługiwać kreatywnie markę Orico. Firmy będą współpracować długofalowo.

W ostatnim etapie w przetargu oprócz Opus B (agencja przygotowała dla marketera również opakowania nowej linii produktów - płatków śniadaniowych OwocoCrunch i OwocoPłatki) brała udział Euro RSCG Warsaw. Ostatnio markę Bakalland w zakresie kreacji obsługiwała projektowo niedziałająca już agencja Juicy z grupy Change Integrated.

Ponadto marketer rozstrzygnął ostatnio konkurs na stworzenie korporacyjno-produktowej strony internetowej Bakalland.pl. Wygrała go agencja interaktywna Two Dreaming Dogs. W konkursie brały udział m.in. agencje: Empathy Interactive, Umbrella Marketing House i Red Bus.

Bakalland SA jest właścicielem marek: Bakalland, Orico, Medicea, Polski Błonnik i Sabana Oil. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,