Kraj

Heyah ruszyło z nową odsłoną kampanii "No to sru!"

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej "No to sru!". Przypomnijmy - kreacja, w...

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej “No to sru!”.

Przypomnijmy – kreacja, w której bardzo “brytyjski” pies uczy kota języka angielskiego (kot ma wymówić słowo “through”, ale uparcie wymawia je jako “sru”), weszła do emisji na początku czerwca br. i zdobyła sobie sporą popularność (pierwszy spot w ciągu tygodnia obejrzało w YouTube ponad 100 tys. widzów – patrz DS “MMP” z 15 czerwca br.).

Podobnie jak w pierwszym spocie również w nowej odsłonie PTC wskazuje, że w “Heyah tanio”, a “do Play drożej” (różnica stawek między połączeniami do sieci: Era, Orange czy Plusa, a do Playa wynika z preferencyjnych stawek rozliczeń międzyoperatorskich MTR, jakie Playowi przyznał UKE).

Komunikację przygotowała agencja G7, a planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom. (MB)