Kraj

Gołda zastąpił Nepelskiego na stanowisku szefa marketingu w Brokerze FM; powstał nowy dział

Mariusz Gołda jest nowym dyrektorem marketingu i badań Grupy Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto Muzyki). Dotychczas...

Mariusz Gołda jest nowym dyrektorem marketingu i badań Grupy Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto Muzyki). Dotychczas Gołda pełnił funkcję kierownika działu badań, za marketing odpowiadał zaś Krzysztof Nepelski.

Nepelski został dyrektorem nowego działu projektów specjalnych utworzonego w miejsce działu ds. akcji specjalnych i sponsoringu. Przeniesienie do Krakowa działu odpowiedzialnego za niestandardowe działania antenowe ma na celu lepszą koordynację takich działań oraz większe zaangażowanie redakcji poszczególnych anten (w Krakowie znajduje się m.in. główna redakcja RMF FM).

Zmienia się także struktura działu marketingu kierowanego przez Mariusza Gołdę. W miejsce dotychczasowych dwóch jednostek marketingowych działających dotychczas osobno (dla centrali w Krakowie i dla działu sprzedaży w Warszawie) powstaje jeden dział odpowiedzialny za obsługę marketingową wszystkich jednostek grupy.

Krzysztof Nepelski rozpoczął pracę w RMF FM w 1991 roku początkowo jako handlowiec, specjalista ds. promocji oraz copywriter. W latach 1993-1995 kierował działem sprzedaży oraz organizował struktury sprzedaży w powstających oddziałach radia. Od 1995 roku kierował działem marketingu i badań. Jest także pełnomocnikiem zarządu ds. nowych produktów.

Mariusz Gołda jest związany z RMF FM od 12 lat, od 10 lat w dziale marketingu, gdzie koordynował badania marketingowe oraz kierował działem badań. Stworzył w strukturach RMF FM studio badań telefonicznych CATI, na bazie którego funkcjonuje IBOR (Instytut Badań Opinii RMF FM). Od 2004 roku jest także przedstawicielem Brokera FM w Komitecie Badań Radiowych zrzeszającym największych komercyjnych nadawców radiowych. (BG)