M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Półroczne wydatki reklamowe w USA spadły o 15,4 proc.

Serwis Dzienny | 3 września 2009, 06:45

W I półroczu br. wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o 15,4 proc., do poziomu 56,9 mld dol. (w porównaniu...

W I półroczu br. wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o 15,4 proc., do poziomu 56,9 mld dol. (w porównaniu z I półroczem 2008 r.) - taką informację podała w raporcie firma Nielsen. Wydatki reklamowe w telewizjach kablowych wzrosły z porównywanym okresem o 1,5 proc. Z kolei wydatki w telewizjach kablowych hispanojęzycznych wzrosły o 0,6 proc.

Sektorem najwięcej inwestującym w reklamę w I półroczu br. była motoryzacja, która wydała na kampanie 3,68 mld dol. Był to jednocześnie sektor z malejącymi wydatkami. W I półroczu br. spadek w tej branży wyniósł 31 proc. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: