M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZigZap rusza z nową ramówką i rozpoczyna współpracę z Jerzym Owsiakiem

Serwis Dzienny | 4 września 2009, 06:45

Kanał młodzieżowy ZigZap, nadawany przez Canal Plus Cyfrowy, poszerza ofertę programową. W ramówce pojawią się nowe programy cykliczne, a na...

Kanał młodzieżowy ZigZap, nadawany przez Canal Plus Cyfrowy, poszerza ofertę programową. W ramówce pojawią się nowe programy cykliczne, a na antenie nowi prowadzący. Nowy magazyn muzyczny "Flipper Box" poprowadzi Wojciech Łozowski, lider zespołu Afromental (premiery piątek, godz. 17.35), "Zwierzakowo" zaś - Paulina Klimaszewska, aktorka z serialu TVN "Na Wspólnej" (niedziela, godz. 10.15). Autorskie programy będą też mieć Bartosz Obuchowicz ("Brejk", niedziela, godz. 11.10) i Ida Nowakowska ("Przymierzalnia", sobota, godz. 11.10; "Przymierzalnia Stajl", raz w miesiącu, w sobotę). Nowością w ofercie stacji będzie program "Szpieg w krainie gwiazd" (w wybrane soboty o godz. 13.20). ZigZap zacieśnia współpracę z Jerzym Owsiakiem i jego Owsiak.TV. Od października na antenie ZigZapa zagości nowe, przygotowane przez Owsiaka pasmo programowe. Program Owsiak.TV będzie nadawany od poniedziałku do piątku w godz. 19.30-21. Wcześniej Owsiak.TV związana była z platformą N i ITI Neovision. W ZigZapie poszerzona zostanie też oferta seriali animowanych. Nadal po godz. 21 nadawany będzie blok "Hyper" poświęcony grom i serialom anime. Zdaniem Jolanty Adamowicz, dyrektor kanałów ZigZap i MiniMini, wzmocnienie ramówki to reakcja na potrzeby widowni stacji, a poprzez współpracę z Owsiak.TV nadawca chce rozbudować portfolio autorskich programów ZigZapa i poszerzyć grupę docelową kanału. Jesienną ramówkę ZigZapa wesprą działania reklamowe. W blisko 200 restauracjach McDonald's w całej Polsce na ekranach wewnętrznej telewizji restauracji emitowane są spoty promujące nowe seriale i programy autorskie stacji. Akcja potrwa do połowy września. W tym miesiącu rusza też kampania w internecie. Reklamy pojawiać się będą w wybranych serwisach społecznościowych oraz portalach młodzieżowych. Kampania internetowa potrwa do końca roku. Za kreację działań w sieci McDonald's odpowiedzialny jest dział programowy ZigZapa, a za kampanię w internecie - agencja Salt & Pepper. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,