Kraj

Wella Forte z myślą o karnawale

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków do stylizacji włosów Wella Forte. Jak przekazała Anna Wrzosek, external relations...

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków do stylizacji włosów Wella Forte. Jak przekazała Anna Wrzosek, external relations manager w P&G, okres zimowy to czas wzmożonego ruchu na rynku produktów do stylizacji włosów.

– W okresie karnawałowym kobiety chętnie sięgają po produkty do stylizacji włosów, często kierując się powodami emocjonalnymi, tzn. chcą poprawić swój wygląd, coś zmienić, poeksperymentować z nową fryzurą, zaskoczyć innych nowym wizerunkiem podczas karnawałowych zabaw. W tym czasie sprzedaż produktów do stylizacji włosów szczególnie wzrasta – dodaje. Dokładnej dynamiki wzrostu firma nie podaje.

Za adaptację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Wartość budżetu nie jest znana.

Według danych marketera Wella Forte to pierwsza na rynku seria kosmetyków, która jest przeznaczona do stylizacji różnej długości włosów. W sprzedaży pojawiły się trzy linie bazujące m.in. na: lakierach, żelach i piankach. Nie udało nam się ustalić, jakie udziały rynkowe ma marka Wella w tym segmencie. (JD)