Kraj

Netia promuje pakiet dla firm OneOffice

Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm OneOffice. - Coraz więcej...

Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm OneOffice.

– Coraz więcej firm, między innymi z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, usilnie poszukuje oszczędności. Chcemy pokazać, że jest to możliwe również w sferze teleinformatycznej. Pakiet OneOffice wyróżnia się kompleksowością przy wyjątkowo niskich i łatwych w zarządzaniu kosztach – przekonuje Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii. – W naszej kampanii kładziemy nacisk właśnie na wszechstronność, prostotę i oszczędność OneOffice – dodaje.

W pakiecie OneOffice Netia proponuje firmom w ramach jednej umowy i jednej faktury: telefonię stacjonarną z nielimitowanymi połączeniami lokalnymi i międzymiastowymi, szerokopasmowy dostęp do internetu, usługi hostingowe i bezpieczeństwa, a także router Wi-Fi, który umożliwia stworzenie firmowej sieci bezprzewodowej.

Kampania reklamowa pod hasłem “Wszystko w jednym. Dla firm” potrwa do końca listopada br., prowadzona będzie w: prasie (m.in.: “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Wprost”, “Polityka”, “Newsweek”, “Gazeta Prawna”, “Angora”), radiu (spoty 15- i 30-sekundowe w: Tok FM, RMF FM, Programie III PR i Radiu Zet) oraz internecie (w portalu Onet.biznes oraz innych portalach biznesowych).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia. (MB)