Kraj

Strong będzie eksponowany na Mobile Sky Boardzie

Grupa Żywiec rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową marki Strong. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong. Działania...

Grupa Żywiec rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową marki Strong. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong.

Działania reklamowe obejmują 10 największych polskich miast. Głównym nośnikiem kampanii są frontlighty o formacie 6×3 m. Od połowy września w kampanii planowane są dodatkowo dwa niestandardowe działania.

Pierwszy z nich to połyskująca złota folia w kształcie butelki, która pojawi się na wybranych tablicach reklamowych. Drugi to start kampanii z wykorzystaniem nośnika typu Mobile Sky Board o łącznej powierzchni ponad 360 mkw.

Mobile Sky Board to największy mobilny outdoorowy nośnik na świecie. Kampania na nim ma charakter kroczący, w ciągu miesiąca zostanie wykorzystanych aż 11 różnych lokalizacji w 6 miastach.

Kampania potrwa do 12 października. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Hand Made. (BG)