Kraj

Kraft Foods wprowadza nowe produkty i planuje wsparcie

Marka Côte d'Or należąca do Kraft Foods poszerza portfolio. We wrześniu br. pojawią się nowe produkty - tabliczki Spécialités będącej...

Marka Côte d’Or należąca do Kraft Foods poszerza portfolio. We wrześniu br. pojawią się nowe produkty – tabliczki Spécialités będącej połączeniem ciemnej czekolady i marakui oraz czekoladki Mini Sensations. Czekoladowe wyroby Côte d’Or są pozycjonowane jako marka premium. Rekomendowana cena detaliczna czekolad 150 g wynosi 7,69 zł, a serii Mini Sensations 13,99 zł.

Nowe produkty otrzymają wsparcie w punktach sprzedaży. Będą to m.in.: standy, akcje samplingowe i loterie SMS-owe, w których do wygrania są zagraniczne wycieczki i uczestnictwo w zabawach sylwestrowych. Wsparcie potrwa od połowy października do końca listopada br. i obejmie sklepy: Real, Tesco, Carrefour i Elea. Realizacją wsparcia zajmuje się agencja Impresariat Karlsbad.

Ponadto do końca tego roku planowana jest kampania reklamowa w prasie kobiecej (“Twój Styl”, “Pani”, “Viva!”, “Gala”, “Elle”, “Zwierciadło”, “Wysokie Obcasy”). Nie wiadomo jeszcze, która agencja zajmie się kreacją kampanii prasowej, ale jak mówi Agnieszka Kępińska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Kraft Foods Polska, spółka nie rozpisze przetargu w tym celu, a możliwe, że kreacją zajmie się któraś z agencji obecnie współpracujących z firmą. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Działania public relations wokół nowych produktów prowadzi agencja Edelman Polska. (MF)