Kraj

Effie nominowało zgłoszenia na short-listę

Jury tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nominowało zgłoszone na short-listę. Szanse na nagrody mają 32 prace zgłoszone przez agencje...

Jury tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nominowało zgłoszone na short-listę. Szanse na nagrody mają 32 prace zgłoszone przez agencje reklamowe i marketerów oraz 23 przez domy mediowe. Najwięcej, bo aż 5 nominacji uzyskała DDB. Wśród najczęściej nominowanych znalazły się także: Gruppa66 Ogilvy – 4, Brain – 3, oraz BBDO i Grey – 2.

Pozostałe agencje: Hand Made, Leo Burnett, Red8, Banah Group, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends, TBWA, Young & Rubicam, Change Integrated, S4, PZL, Communication Unlimited, G7, Legend Group i Publicis – uzyskały po jednej nominacji. Polbank EFG, który sam zgłosił swoją kampanię, także został nominowany do nagrody.

Spośród domów mediowych najwięcej nominacji, również 5, uzyskało Mediaedge:cia. Pozostali nominowani to: MediaCom Warszawa i Starcom – po 4, ZenithOptimedia, Mindshare Polska, Universal McCann – po 2, i Macroscope OMD, MPG, Carat i Maxus Warszawa – po 1 nominacji.

Do tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nadesłanych zostało 125 zgłoszeń – 73 kampanie zgłoszone przez agencje reklamowe i reklamodawców oraz 52 prace zgłoszone przez domy mediowe i media. Najwięcej zgłosiły agencja reklamowa Brain (6 zgłoszeń) oraz DDB i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Z domów mediowych najwięcej zgłoszeń pochodzi od MediaComu (11) i Starcomu (7).

Tegorocznym obradom przewodniczył Jarosław Świgulski, prezes zarządu firmy Mars Polska. Gala konkursu i wręczenie nagród odbędą się 26 października br. w warszawskiej Filharmonii Narodowej. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. (AMS)