Kraj

Coca-Cola ponownie wprowadza markę MultiVita; w październiku kampania

Coca-Cola Poland Services rozszerzyła swoją ofertę w segmencie wód butelkowanych o wodę mineralną pod marką MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów....

Coca-Cola Poland Services rozszerzyła swoją ofertę w segmencie wód butelkowanych o wodę mineralną pod marką MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów. Nowa woda butelkowana jest w Beskidzie Sądeckim.

MultiVita skierowana jest do dojrzałych konsumentów. – Woda mineralna MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów to kolejny krok w kierunku budowania rodziny wód butelkowanych odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Chcieliśmy stworzyć produkt dla osób dojrzałych, które oprócz nawadniania potrzebują również stałego uzupełniania minerałów. MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów jest idealnym rozwiązaniem – mówi Maciej Puciata, kierownik ds. grupy marek wód w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu produktu na rynek będzie towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa obejmująca obecność w telewizji i prasie. Przygotowaniem kampanii zajmie się agencja Grey Worldwide Warszawa, która poszerzyła współpracę z Coca-Colą o kolejny brand (Grey obsługuje m.in. budżet Cappy). Start kampanii przewidziany jest na październik, szczegóły planowanych działań nie zostały jeszcze podane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom, obsługą PR – Point of View.

MultiVita dostępna jest w opakowaniu typu PET o pojemności 1,5 l. Dystrybucja produktu obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

MultiVita w sprzedaży pojawiła się w 2003 roku i według Puciaty nigdy nie przestała być marką ogólnopolską, ale poziom jej sprzedaży był niewielki. Marka od kilku lat nie miała żadnego wsparcia marketingowego. (AMS)