Kraj

Grzywaczewska zastąpi Sobolewskiego na stanowisku dyrektora marketingu direct Avivy

Maria Grzywaczewska przejęła obowiązki dyrektora marketingu kanału direct w Aviva (d. Commercial Union). Michał Sobolewski, który piastował to stanowisko od...

Maria Grzywaczewska przejęła obowiązki dyrektora marketingu kanału direct w Aviva (d. Commercial Union). Michał Sobolewski, który piastował to stanowisko od początku ub.r. (CU wprowadziło ubezpieczenia direct pod koniec 2007 r.), zdecydował się rozstać z firmą (pracuje do końca tego miesiąca). Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

Maria Grzywaczewska przeszła do Commercial Union rok temu. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w Grupie TP, kierowała działem mediów i komunikacji marki Idea (PTK Centertel, obecnie marka Orange), następnie była dyrektorem ds. komunikacji marki w dywizji BtoB Telekomunikacji Polskiej, a od 2005 r. pracowała w PTK Centertel na stanowisku dyrektora ds. strategii komunikacji marketingowej.

Michał Sobolewski pracował w PTK Centertel w latach 2004-2008, ostatnio na stanowisku dyrektora departamentu ofert post-paid (był odpowiedzialny za usługi abonamentowe – głosowe i internetowe, dla klientów indywidualnych), a wcześniej był m.in. kierownikiem działu rozwoju obsługi klienta w Idei. (MB)