Kraj

Podkłady marki Revlon po raz pierwszy na billboardach

Dystrybutor kosmetyków Baltic Company ruszył z pierwszą w historii kampanią outdoorową podkładu ColorStay Mineral Mousse marki Revlon. Jest to nowy...

Dystrybutor kosmetyków Baltic Company ruszył z pierwszą w historii kampanią outdoorową podkładu ColorStay Mineral Mousse marki Revlon. Jest to nowy produkt w ofercie spółki. Jak przekazała Ewa Papiz, communication manager w Baltic Company, firma zdecydowała się na pojawienie się na tego typu nośnikach po analizie wyników innej kampanii outdoorowej – błyszczyka Artdeco Lip Brilliance.

– Okazało się, że po pierwsze, jest to medium bardzo skuteczne ze sprzedażowego punktu widzenia, a po drugie – pozawala marce zaistnieć w świadomości bardzo szerokiej grupy konsumentów – dodaje Papiz.

Kampania ma charakter ogólnopolski, potrwa dwa tygodnie i realizowana jest we współpracy z siecią perfumerii Douglas. Dodatkowo w okresie jej trwania produkt będzie wyeksponowany w perfumeriach Douglas na specjalnych stolikach promocyjnych. Zakupem nośników zajął się dom mediowy MTR Media.

Sugerowana cena detaliczna podkładu ColorStay Mineral Mousse to 69 zł. Firma nie podała udziałów wartościowych marki w tym segmencie oraz wielkości budżetu reklamowego. (JD)