Kraj

Winiary wprowadzają nowe smaki "Dania w 5 minut" wsparte reklamą

Nestle Polska poszerza ofertę "Dania w 5 minut" o dwa nowe smaki - ziemniaki puree z kawałkami marchewki i groszkiem...

Nestle Polska poszerza ofertę “Dania w 5 minut” o dwa nowe smaki – ziemniaki puree z kawałkami marchewki i groszkiem oraz świderki smak kremowo-mięsny z pomidorami. Zmieniono też formę i grafikę opakowań.

Dotychczasowa oferta “Dania w 5 minut” to: ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą, spaghetti po bolońsku, ziemniaki puree o smaku bekonowym z grzankami, makaron z sosem gulaszowym, makaron z sosem pieczarkowym i spaghetti po neapolitańsku.

Na początku października br. w telewizji i internecie ruszy kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu nowości na rynek. Na jej potrzeby biuro projektowe Lange & Lange zaprojektowało, a dom postprodukcyjny Chimney Pot animował postaci, które pojawią się we wszystkich działaniach reklamowych. Koordynatorem prac oraz autorem pomysłu kreatywnego jest agencja FireFly Creation. Działania w internecie przygotuje agencja Infinity Group.

Sugerowana cena opakowania wynosi 2,67 zł. (BG)