Kraj

MAREK JANICKI ZOSTAŁ CEO GRUPY MCCANN

Od 1 czerwca Marek Janicki, dyr. generalny agencji McCannErickson (od jej początku w 1991 r.), zajął stanowisko CEO Grupy McCann,...

Od 1 czerwca Marek Janicki, dyr. generalny agencji McCannErickson (od jej początku w 1991 r.), zajął stanowisko CEO Grupy McCann, w skład której wchodzą: agencja reklamowa McCann-Erickson, dom mediowy Universal McCann, agencja PR PRisma Communications, agencja marketingu eksperymentalnego Momentum i McCann Relationship Marketing (MRM). Funkcję dyr. genaralnego agencji McCann-Erickson pełni od 1 czerwca Chris Dorsey, dotychczas zastępca Janickiego i client service director. Obsługą klienta zajmować się będą Agnieszka Grzymkowska i Filip Wołowski, oboje na stanowiskach deputy client service director. Trwają poszukiwania osoby na stanowisko client service directora. Poza tym nie są planowane w agencji żadne zmiany personalne. Już bowiem od kilku miesięcy Dorsey przejął w dużym stopniu kierowanie agencją, a Janicki zajął się kierowaniem i rozwojem grupy. Obecnie sytuacja ta została ostatecznie usankcjonowana zmianą stanowisk. Dokonało się to w tym momencie, ponieważ dopiero od początku 2001 r. trzy nowe spółki w grupie (PRisma, MRM i Momentum) uzyskały samodzielność prawną i księgową. “Moim zadaniem jest teraz rozbudowa grupy i pomaganie poszczególnym firmom, by rozwijały się w sposób efektywny” – powiedział Marek Janicki. Dodał, że jego celem w najbliższym czasie będzie uzupełnienie grupy o niezależną firmę internetową. Nie jest natomiast planowane powołanie istniejących już w sieci firm zajmujących się marketingiem medycznym i konsultingiem. “Być może firmy takie powstaną w przyszłości – powiedział Janicki – ale teraz nie stawiamy sobie takich zadań”. (AMS)