Kraj

San Markos chce rozwijać usługi online na Ukrainie

Agencja reklamowa San Markos, która otworzyła ponad rok temu oddział na Ukrainie, zamierza rozwijać tam kompetencje interaktywne. W związku z...

Agencja reklamowa San Markos, która otworzyła ponad rok temu oddział na Ukrainie, zamierza rozwijać tam kompetencje interaktywne. W związku z tym w najbliższym czasie będzie rekrutowała pracowników, którzy zajmą się realizacją tego typu projektów. Obecnie zespół ukraińskiego oddziału liczy pięć osób. W strukturze przychodów ponad 50 proc. jest generowanych przez zlecenia dotyczące komunikacji marketingowej w internecie.

– Rynek ukraiński jest bardzo trudny. Przeżywa gigantyczne spadki wydatków marketingowych, a prognozy mówią, że w ciągu najbliższego roku niewiele się zmieni. Nam się udało, bo przyjęliśmy strategię ograniczonego ryzyka. Budujemy swoją pozycję na rynku przy bardzo ograniczonych kosztach, co powoduje, że już po roku działalności osiągniemy pierwsze zyski – mówi Tomasz Dembiński, partner w agencji reklamowej San Markos.

Ukraiński oddział ma w portfolio pięciu klientów, w tym GG Network i MTV Ukraina. (JP)