M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Empathy Interactive zmodernizuje internetową sprzedaż firmy Kontri

Serwis Dzienny | 29 września 2009, 06:45

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie platformy internetowej BtoB dla spółki Kontri, właściciela sieci sklepów internetowych z bielizną....

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie platformy internetowej BtoB dla spółki Kontri, właściciela sieci sklepów internetowych z bielizną. Platforma e-commerce BtoB. Kontri.pl umożliwi zautomatyzowane zarządzanie zamówieniami oraz integrację systemów Kontri z systemami jej partnerów (sklepów, hurtowni, dostawców). Dzięki niej odbiorcy produktów spółki będą mieli dostęp przez internet do aktualizowanej na bieżąco oferty dystrybutora wraz z informacjami o dostępności produktów, statusach zamówień oraz rozliczeniach dotychczasowych transakcji. Platforma będzie ponadto zawierała aplikację gotowego sklepu internetowego, która będzie udostępniana podmiotom zainteresowanym współpracą z Kontri (w tym modelu sklep automatycznie pobiera dane o produktach z liczącej kilkadziesiąt tysięcy pozycji bazy dystrybutora i to on zajmuje się obsługą zamówień, wysyłką towaru, wypłacaniem prowizji sprzedawcy oraz obsługą prosprzedażową). Realizacja projektu potrwa kilka miesięcy.

Cały projekt uzyskał dofinansowanie z funduszy UE w ramach Działania 8.2.

Nie udało nam się ustalić, z jakimi agencjami Empathy Interactive rywalizowała w przetargu. (TWI)

Czytaj więcej na temat: ,