Kraj

Link4 kusi kierowców dwoma miesiącami gratis

Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod...

Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod hasłem “2 miesiące gratis”. Dotyczy ona oferty promocyjnej ubezpieczeń, w której, jak twierdzi marketer, w całorocznej cenie polisy uwzględniono dwa miesiące “bez opłat” (promocja “12 za 10”).

Kreacja 15-sekundowego spotu nawiązuje do stylu znanego z ostatnich reklam ubezpieczyciela – białe tło, wyraziste pomarańczowe elementy, przyjemna, łatwo wpadająca w ucho muzyka oraz ciepły głos lektora. Kampania potrwa trzy tygodnie. Spot pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Dodatkowo reklamy telewizyjne wspierane będą przez działania w internecie, m.in. w: Wirtualnej Polsce, Onecie, Interii oraz O2.

Kreację przygotowała agencja Change Communications, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. (MB)